دسته: سرخط آخرین خبرها
بازدید: 2342

مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در اين مراسم که با حضور امام جمعه محترم شهر بشرویه، بخشدار مرکزي،نماينده فرمانداري، راهنمايي و رانندگي، شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر شهرستان بشرويه همراه بود «حسين بلالي» شهردار بشرويه با اشاره به روز هفت مهر روز باشکوه آتش نشاني و ايمني، یاد و خاطره شهدای آتش نشاني که در دوران ٨ سال دفاع مقدس زیر شدیدترین حملات و بمباران های وحشیانه دشمن لحظه ای نهراسیدند را گرامي داشت.

وي در ادامه افزود: در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم،آن عزیزانی که که بدون هیچ ترس و واهمه ای به عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند که متاسفانه در بعضی از موارد ما شاهد هستیم که برای نجات جان انسانها ،جان آنها به خطر می افتد .همانهائی که شبانه روز در گرما و سرما مشغول خدمت هستند که ایمنی را مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث، اعم از طبیعی و غیرطبیعی معنا کرده اند.

شهردار بشرويه با اشاره به خريد يک دستگاه آتش نشاني با مخزن آب بالا به ارزش 3 ميليارد ريال گفت با خريد اين دستگاه مشکل کمبود آب براي ماموريت هاي با مسافت بالا برطرف خواهد شد.

رئيس ستاد مديريت بحران شهرداري بشرويه در پايان با اشاره به احداث راه مواصلاتي بلوار جهاد به بلوار قائم(عج) گفت اين بلوار با کوتاه کردن مسير دسترسي آتش نشانانان به مسکن هاي مهر و شمال شهر بخش عظيمي از اتلاف وقت در ثانيه هاي طلايي رسيدن به محل وقوع حادثه را برطرف خواهد کرد.

در ادامه امام جمعه محترم، بخشدار مرکزي، اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و رئیس راهنمايي و رانندگي هر يک در سخنراني هاي جداگانه با پاسداشت اين روز و عرض خسته نباشيد به تمامي سخت کوشان آتش نشاني از زحمات شبانه روزي آنان سپاسگزاري کردند.

سيد حسين ميرزائي مسئول آتش نشاني شهرداري بشرويه نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور ميهمانان ، گزارش کاملي از ماموريت هاي واحد آتش نشاني، امکانات و ادوات موجود و ناوگان موتوري ارائه نمود.

در پايان مراسم با اهداي لوح يادبود و هدايا از مجید آخوندزاده آتش نشان نمونه و حسین فیض آبادی راننده نمونه تقدیر و از زحمات سایر پرسنل آتش نشاني و رانندگان واحد موتوري شهرداري که با گذراندن دوره هاي آموزشي با آتش نشانان همکاري دارند، تقدير شد.

به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشاني و خدمات ايمني ، رژه ناوگان خودرویی آتش نشاني و سايرنيروهاي امدادي شهرستان در سطح شهر که نشان دهنده نقش غیرقابل انکار این سازمان در نجات جان انسان‌ها است، جهت نمايش توان امدادی سازمان اجرا شد.

پس از انجام رژه موتوري با حضور در گلزار شهدا و نثار فاتحه ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي بخصوص شهداي آتش نشان را گرامي داشتند.

 

 

 

 

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 10005632772200

تلفن ‌های شهرداری : 1--32787200 و 32787211 و 32787157 -056

فکس شهرداری : 05632787110

تلفن روابط عمومی:05632787002

فکس روابط عمومی:05632787110

پست الکترونیک : info@boshrooyeh.ir

آدرس : خراسان جنوبی-شهرستان بشرویه-ابتدای بلوار قائم (عج)

بازدید امروز153
بازدید دیروز189
بازدید هفته875
بازدید ماه2723
کل بازدید410174