تابلوهای جدید با تمثال شهدا در ورودی های شهر نصب می گردد.

 

 

 

 

 

 

با حضور معاون محترم فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی در شهرداری بشرویه و طی تفاهمی قرار شده با مشارکت شهرداری بشرویه تابلو عکس شهدا با تمثال مبارک شهدای شهر بشرویه در ورودی های شهر نصب گردد.

مهندس بلالی شهردار بشرویه در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضور جناب آقای نارمنجی، گفت: شهرداری بشرویه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر بشرویه و شهدای انقلاب اسلامی ایران همواره در زنده نگه داشتن نام و یاد آن بزرگوارن و نیز خانواده های معظم ایشان و نیز جانبازان، آزادگان، ایثارگران و تمامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سرکشی و بازدید و حضور در کنار آنان کوشش نموده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به عنوان شهروندان نمونه شهر بوده اند گفت هر اقدامی که برای نام و خاطره آنان برداشته شود کم است و می بایست کارهای جدیدی را انجام داد.

جناب آقای نارمنجی معاون محترم فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نیز با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر بشرویه که گزارشات آن به بنیاد شهید استان نیز ارسال می گردد گفت: شهرداری ها به عنوان متولی گلزارهای مطهر شهدا می توانند جهت تبدیل آن اماکن مقدس به پایگاه های بزرگ فرهنگی، مذهبی اقدام کنند و جوانان، خانواده های محترم بیاد شهید و سایر اقشار جامعه را تحت پوشش خود قرار دهند.

در این جلسه قرار شده انشالله بنیاد محترم شهید با مشارکت شهرداری بشرویه تمامی تابلوهای مرکز شهر که در حال حاضر از میدان بسیج تا میدان امام خمینی(ره) قرار دارد جمع آوری و تماماً به ورودی های شهر و با طراحی جدید و شکیل منتقل گردد.