جلسه ستاد مدیریت بحران شهر بشرویه در شهرداری بشرویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بشرویه جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد  در محل سالن جلسات شهرداری بشرویه برگزار گردید.در این جلسه "مهندس بلالی" شهردار بشرویه با  اشاره به نقش محوری شهرداری در مدیریت بحران، هماهنگی بین بخشی و بین سازمانی برای مقابله و  آمادگی دربرابر سوانح و بلایا رامورد تاکید قرار داد. رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری بشرویه همچنین افزود بایستی همه مجموعه های شهرداری و ادارات مرتبط برای مقابله با بحران های مختلف آمادگی داشته باشند. شهردار بشرویه در ادامه پدافند غیرعامل را یک ضرورت اساسی برشمرد و  لزوم در نظر گرفتن ملاحضات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه های مختلف را مورد خواستار شد.

شهردار بشرویه با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور برای تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری ها، افزود با صدور ابلاغ های اعضای ستاد و تشکیل ساختار ستاد در شهرداری بشرویه، برای آموزش کارکنان و اعضای کارگروه ها تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است. وی همچنین تصریح کرد: هشدارهای زیادی مبنی بر امکان بروز سرمای شدید در نیمه دوم سال جاری دریافت شده است و در این راستا بایستی آمادگی کامل برای مدیریت عملیات زمستانی در مجموعه شهرداری ایجاد گردد. لزوم آمادگی مدیران مناطق و نواحی برای مواجهه با سیلاب های شهری و دفع آبهای سطحی از دیگر مواردی بود که شهردار بشرویه مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد: به منظور دفن و تخلیه نخاله های ساختمانی محلی مناسبی توسط دستگاه های متولی و ذی ربط جانمایی گردد. هر یک از اعضای ستاد در خصوص موارد مرتبط با موضوع خشک سالی و راه های جلوگیری از هدر رفت آب را در جلسه بعدی ارائه نمایند. ادارات عضو ستاد کارکنانی که تمایل به شرکت در کلاس های ایمنی و یا موضوعات مرتبط با دفع بلایا و ... که توسط شهرداری برگزار خواهد شد را دارند سریعا معرفی نمایند.