نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و شهرستان دیدار کرد

 

 

 

 

 

 

دکتر امیرحسنخانی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در برنامه بازدید خود از شهرستان بشرویه با اعضای شوراهای شهر و شهرستان بشرویه دیدار و درخواست های آنان را دریافت کرد.

در این جلسه علی قلیان اول ریاست محترم شهر و شهرستان بشرویه، شمن خیر مقدم به نماینده محترم از ایشان بخاطر پیگیری مسائل مبتلا به شهرستان تقدیر کرد.

رئیس شورای شهرستان بشرویه با اشاره به پیگیری ها و نشست های گسترده با مسئولان و فعلان شهرستان بشرویه از نماینده خواست تا در خصوص موضاتی چون، خشکسالی ، ارتقاء راهها، مشکلات کشاورزان و دامداران، تسهیلات بانکی، مشکلات حوزه رزش و درخواست های ورزشکاران و جوانان، ارتقاء نمایندگی ادارات به اداره، کمک به نیازمندان، زندانیان جرائم غیرعمد، توسعه صنایع، معادن، بحث گردشگری، مشکلات دانش آموزان و آموزش و پرورش، سالن های ورزشی و اجتماعی و فرهنگی، استخر شنا، مجتمع فرهنگی ، بحث کمک به شهرداری ها،مشکلات و کمبود های حوزه بهداشت و بیمارستان بیکاری جوانان و ... پیگیری های صورت پذیرد.

دکتر امیرحسنخانی نیز در پایان ضمن تاکید بر پیگیری های انجام شده و نیز نتایج حاصله شده از کلیه مسئولین خواست تا علاوه بر اعلام مشکلات خود و مطالبه گری خود پیگیر باشند تا درخواست ها به سرانجام برسد.