عقیم سازی سگهای بلاصاحب مرکز نگهداری موقت و کنترل حیوانات بلاصاحب شهرداری بشرویه

 

شهرداری بشرویه در راستای رفاه حال شهروندان و احترام به حقوق حیوانات و نیز بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی مبادی ذی ربط اقدام به ساخت مرکز نگهداری موقت کنترل حیوانات بلاصاحب نمود. در ادامه با مشارکت سازمان ها و گروه های سخت کوش دوستدار و حامیان حیوانات، موضوع نگهداری و تامین بخشی از نیازهای حیوانات فراهم گردید.

در همین رابطه با تلاش این عزیزان، کارِ عقیم سازی سگهای موجود در مرکز فوق الذکر با حضور متخصصین دلسوز و مردمی طی سه روز کار شبانه روزی انجام و انشالله پس از نصب پلاک و نشانه گذاری، مراحل بعدی اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است به سگهای فوق توسط شبکه محترم دامپزشکی واکسن هاری تزریق شده است.
لذا برخود لازم می دانیم از تلاش های خالصانه سرکار خانم رئیسی و نیز آقای جواد غنچه حاج آقای رحمانی و همسرشان خانم نیک نژاد، آقای امیر نظرزاده، سرکار خانم مریم نیک نژاد و مهندس حسین رحمانی و همچنین حضور ذی قیمت: آقایان مهندس علی فرهمند، دکتر حسین جعفرزاده، دکتر امیر چناری، دکتر احسان گله دار مدیریت محترم کلنیک ساینا، دکتر ایمان امیران مدیریت محترم کلنیک اراد، آقای مهندس عارف موسوی را ارج نهاده و از زحمات ایشان بابت حضور در بشرویه تقدیر و تشکر نماییم.
در انتها نیز با سپاس از همکاری شبکه محترم دامپزشکی شهرستان، جناب آقای جواد فرهمند و پرسنل محترم شهرداری بشرویه، برای کلیه عزیزان گفته شده، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت را آرزو میکنیم.
با تقدیم احترام- حسین بلالی

شهرداری_نماد_خدمت_رسانی